lipca 05, 2020

Dostałam nominację!

Cześć! Mam ogromną przyjemność poinformować Was, że dostałam nominację do konkursu Blog od serca. Po otrzymaniu informacji o anonimowej nominacji przeszłam wszystkie etapy i aktualnie trwa głosowanie na najlepszego bloga. Jestem nominowana w kategorii: 
  • literatura i sztuka, 
  • lifestyle,
  • podróże i odkrycia. 

Jeżeli podoba Wam się mój blog, to zachęcam Was do głosowania!! 

Wecie, że można oddawać swój głos w kilku kategoriach i co 24H? 


Dziękuję za Wasze wsparcie!

13 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji i życzę powodzenia w konkursie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dostałam tę nominację, lecz jej nie przyjęłam. Jednak Tobie życzę powodzenia i oczywiście oddałam swój głos :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji. :) Cieszę się, że ją przyjęłaś i możemy razem brać udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje za pomyślne wprowadzenie nominacji na blogu. Życzę ci być najlepszym.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, gratuluję nominacji! Powodzenia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, trzymam kciuki! <3
    buziaki!!:*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń